Se afișează toate cele 2 de rezultate
-
OL TMK 340 / 9m
– Sarcină totală maximă admisă 34,8 tone – „ dovadă că suntem mari !”
– Benă cu tablă de podea de 5mm, pereţii laterali de 4 mm
– Şasiul este o construcţie robustă, stabilă,rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă rectangulară
– Proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi
– Axe cu direcţie comandată şi regulator automat al forţelor de frânare (ALB) – în dotarea de serie
– Axe ADR 24 km/h (capabile să ruleze până la 60 km/h), 1.+ 3-a axă cu direcție comandată
– Picior de sprijin cu acţionare hidraulică
– Oblon spate acţionat hidraulic, cu cilindrii cu dublu efect
– Încărcarea mare pe cupla de remorcare ( K 80 ) cu articulaţie sferică facilitează colosului de transport o manevrabilitate foarte bună chiar şi pe terenuri accidentate
– Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)
-
OL TMK 340 / 8 m
Volum maxim de încărcare cca. 41 mc
– Sarcină totală maximă admisă 34 tone – „ dovadă că suntem mari !”
– Benă cu tablă de podea de 5mm, pereţii laterali de 4 mm
– Şasiul este o construcţie robustă, stabilă,rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă rectangulară
– Proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi
– Axe cu direcţie comandată şi regulator automat al forţelor de frânare (ALB) – în dotarea de serie
– Axe ADR 24 km/h (capabile să ruleze până la 60 km/h), 1.+ 3-a axă cu direcție comandată
– Picior de sprijin cu acţionare hidraulică
– Oblon spate acţionat hidraulic, cu cilindrii cu dublu efect
– Încărcarea mare pe cupla de remorcare ( K 80 ) cu articulaţie sferică facilitează colosului de transport o manevrabilitate foarte bună chiar şi pe terenuri accidentate
– Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)