Remorci cu tandem cu bena basculantă

.

Se afișează toate cele 7 de rezultate

  • OL TMK 130

    - Şasiul este o construcţie robustă, stabilă,rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă dreptunghiulară

    – Pereţii laterali ai benei din tablă de oţel de 4 mm

    – Grosimea tablei de podea a benei de 5 mm, – dintr-o bucată, extrem de stabilă

    – Benă rotunjită, conică, care garantează alunecarea /descărcarea fără probleme

    – Oblon spate acţionat hidraulic reglabil, cu supapă de sens si garnitură de etanşare

    – Axe BPW capabile să ruleze cu 25 pana la max. 40 km/h

    – Cilindru hidraulic de basculare, treptele fiind cromate dur, cu inel cardanic

    – Bară de protecţie antiîmpănare spate stabil

    – Instalaţie de frânare pneumatică – dublu circuit, instalaţie electrică de iluminare şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate

    – Decapare + grunduire autoforetică ACC prin imersie, vopsire cu pulbere si bicomponent

    – Cilindru hidraulic de basculare supradimensionat cu tijă cu piston cromat dur si limitare automată a cursei

    – Opţional: Benă se poate executa şi în varianta HARDOX

    • Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)


  • OL TMK 150

    Şasiul este o construcţie robustă, stabilă,rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă dreptunghiulară

    – Pereţii laterali ai benei din tablă de oţel de 4 mm

    – Grosimea tablei de podea a benei de 5 mm, – dintr-o bucată, extrem de stabilă

    – Benă rotunjită, conică, care garantează alunecarea /descărcarea fără probleme

    – Oblon spate acţionat hidraulic reglabil, cu supapă de sens si garnitură de etanşare

    – Axe BPW capabile să ruleze cu 25 pana la max. 40 km/h

    – Cilindru hidraulic de basculare, treptele fiind cromate dur, cu inel cardanic

    – Bară de protecţie antiîmpănare spate stabil

    – Instalaţie de frânare pneumatică – dublu circuit, instalaţie electrică de iluminare şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate

    – Decapare + grunduire autoforetică ACC prin imersie, vopsire cu pulbere si bicomponent

    – Cilindru hidraulic de basculare supradimensionat cu tijă cu piston cromat dur si limitare automată a cursei

    – Opţional: Benă se poate executa şi în varianta HARDOX

    • Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)


  • OL TMK 160 Sumo

    - Şasiu: Ţeavă rectangulară, grunduire autoforetică-ACC, proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi

    – Sistem de frânare: Instalaţie de frânare pneumatică – dublu circuit, cu acţionare pe toate 4 roţile,

    – Bena: Pereţii laterali al benei sunt din tablă de oţel de 3 mm, podea de 5 mm

    – Axe: BPW, 24 km/h (capabile să ruleze până la 40 km/h)

    – Sistem de sprijin: Picior de sprijin acţionat hidraulic

    – Instalaţie electrică: Instalaţie electrică şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate

    – Vopsire: vopsire clasică – bicomponentă

    – Sistem de basculare: Cilindru hidr.de basculare cu 5 trepte, cursa de 1.850 mm, treptele fiind cromate dur, cu inel cardanic, limitator de cursă

    cu supapă

    – Alte dotări: Cale pentru roţi (staţionare), frână de staţionare


  • OL TMK 180 Sumo

    Şasiu: Ţeavă rectangulară, grunduire autoforetică-ACC, proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi

    – Sistem de frânare: Instalaţie de frânare pneumatică – dublu circuit, cu acţionare pe toate 4 roţile,

    – Bena: Pereţii laterali al benei sunt din tablă de oţel de 3 mm, podea de 5 mm

    – Axe: BPW, 24 km/h (capabile să ruleze până la 40 km/h)

    – Sistem de sprijin: Picior de sprijin acţionat hidraulic

    – Instalaţie electrică: Instalaţie electrică şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate

    – Vopsire: vopsire clasică – bicomponentă

    – Sistem de basculare: Cilindru hidr.de basculare cu 5 trepte, cursa de 1.850 mm, treptele fiind cromate dur, cu inel cardanic, limitator de cursă

    cu supapă

    – Alte dotări: Cale pentru roţi (staţionare), frână de staţionare


  • OL TMK 202

    Şasiul este o construcţie robustă, stabilă, rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă dreptunghiulară

    – Volum maxim de încărcare pana la 28 mc

    – Proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi

    – Pereţii laterali ai benei din tablă de oţel de 4 mm

    – Grosimea tablei de podea a benei de 5 mm, – dintr-o bucată, extrem de stabilă

    – Benă rotunjită,  în constructie conică, care garantează alunecarea / descărcarea fără probleme

    – Oblon spate acţionat hidraulic reglabil, cu supapă de sens şi garnitură de etanşare

    – Axe BPW capabile să ruleze cu 25 până la max. 60 km/h ci instalație de frânare pneumatică – cu ALB, si acționare pe toate roțile

    – Picior de sprijin cu acţionare hidraulică

    – Instalaţie electrică de iluminare şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate, optional iluminare LED

    – Decapare + grunduire autoforetică ACC prin imersie, vopsire cu pulbere si bicomponent

    – Cilindru hidraulic de basculare supradimensionat

    – Opțional, coviltir cu prelată şi Sneck de descărcare pentru cereale

    – Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)


  • OL TMK 203

    Şasiul este o construcţie robustă, stabilă, rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă dreptunghiulară

    – Volum maxim de încărcare pana la 32 mc

    – Proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi

    – Pereţii laterali ai benei din tablă de oţel de 4 mm

    – Grosimea tablei de podea a benei de 5 mm, – dintr-o bucată, extrem de stabilă

    – Benă rotunjită,  în constructie conică, care garantează alunecarea / descărcarea fără probleme

    – Oblon spate acţionat hidraulic reglabil, cu supapă de sens şi garnitură de etanşare

    – Axe BPW capabile să ruleze cu 25 până la max. 60 km/h ci instalație de frânare pneumatică – cu ALB, si acționare pe toate roțile

    – Picior de sprijin cu acţionare hidraulică

    – Instalaţie electrică de iluminare şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate, optional iluminare LED

    – Decapare + grunduire autoforetică ACC prin imersie, vopsire cu pulbere si bicomponent

    – Cilindru hidraulic de basculare supradimensionat

    – Opțional, coviltir cu prelată şi Sneck de descărcare pentru cereale

    – Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)


  • OL TMK 202 S – SUMO

    Şasiul este o construcţie robustă, stabilă, rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă dreptunghiulară

    – Volum maxim de încărcare pana la 30 mc

    – Proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi

    – Pereţii laterali ai benei din tablă de oţel de 4 mm

    – Grosimea tablei de podea a benei de 5 mm, – dintr-o bucată, extrem de stabilă

    – Benă rotunjită,  în constructie conică, care garantează alunecarea / descărcarea fără probleme

    – Oblon spate acţionat hidraulic reglabil, cu supapă de sens şi garnitură de etanşare

    – Axe BPW capabile să ruleze cu 25 până la max. 60 km/h ci instalație de frânare pneumatică – cu ALB, si acționare pe toate roțile

    – Picior de sprijin cu acţionare hidraulică

    – Instalaţie electrică de iluminare şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate, optional iluminare LED

    – Decapare + grunduire autoforetică ACC prin imersie, vopsire cu pulbere si bicomponent

    – Cilindru hidraulic de basculare supradimensionat

    – Opțional, coviltir cu prelată şi Sneck de descărcare pentru cereale

    – Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)