Se afișează toate cele 7 de rezultate
-
OL TMK 130
- Şasiul este o construcţie robustă, stabilă,rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă dreptunghiulară
– Pereţii laterali ai benei din tablă de oţel de 4 mm
– Grosimea tablei de podea a benei de 5 mm, – dintr-o bucată, extrem de stabilă
– Benă rotunjită, conică, care garantează alunecarea /descărcarea fără probleme
– Oblon spate acţionat hidraulic reglabil, cu supapă de sens si garnitură de etanşare
– Axe BPW capabile să ruleze cu 25 pana la max. 40 km/h
– Cilindru hidraulic de basculare, treptele fiind cromate dur, cu inel cardanic
– Bară de protecţie antiîmpănare spate stabil
– Instalaţie de frânare pneumatică – dublu circuit, instalaţie electrică de iluminare şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate
– Decapare + grunduire autoforetică ACC prin imersie, vopsire cu pulbere si bicomponent
– Cilindru hidraulic de basculare supradimensionat cu tijă cu piston cromat dur si limitare automată a cursei
– Opţional: Benă se poate executa şi în varianta HARDOX
• Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)
-
OL TMK 150
Şasiul este o construcţie robustă, stabilă,rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă dreptunghiulară
– Pereţii laterali ai benei din tablă de oţel de 4 mm
– Grosimea tablei de podea a benei de 5 mm, – dintr-o bucată, extrem de stabilă
– Benă rotunjită, conică, care garantează alunecarea /descărcarea fără probleme
– Oblon spate acţionat hidraulic reglabil, cu supapă de sens si garnitură de etanşare
– Axe BPW capabile să ruleze cu 25 pana la max. 40 km/h
– Cilindru hidraulic de basculare, treptele fiind cromate dur, cu inel cardanic
– Bară de protecţie antiîmpănare spate stabil
– Instalaţie de frânare pneumatică – dublu circuit, instalaţie electrică de iluminare şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate
– Decapare + grunduire autoforetică ACC prin imersie, vopsire cu pulbere si bicomponent
– Cilindru hidraulic de basculare supradimensionat cu tijă cu piston cromat dur si limitare automată a cursei
– Opţional: Benă se poate executa şi în varianta HARDOX
• Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)
-
OL TMK 160 Sumo
- Şasiu: Ţeavă rectangulară, grunduire autoforetică-ACC, proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi
– Sistem de frânare: Instalaţie de frânare pneumatică – dublu circuit, cu acţionare pe toate 4 roţile,
– Bena: Pereţii laterali al benei sunt din tablă de oţel de 3 mm, podea de 5 mm
– Axe: BPW, 24 km/h (capabile să ruleze până la 40 km/h)
– Sistem de sprijin: Picior de sprijin acţionat hidraulic
– Instalaţie electrică: Instalaţie electrică şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate
– Vopsire: vopsire clasică – bicomponentă
– Sistem de basculare: Cilindru hidr.de basculare cu 5 trepte, cursa de 1.850 mm, treptele fiind cromate dur, cu inel cardanic, limitator de cursă
cu supapă
– Alte dotări: Cale pentru roţi (staţionare), frână de staţionare
-
OL TMK 180 Sumo
Şasiu: Ţeavă rectangulară, grunduire autoforetică-ACC, proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi
– Sistem de frânare: Instalaţie de frânare pneumatică – dublu circuit, cu acţionare pe toate 4 roţile,
– Bena: Pereţii laterali al benei sunt din tablă de oţel de 3 mm, podea de 5 mm
– Axe: BPW, 24 km/h (capabile să ruleze până la 40 km/h)
– Sistem de sprijin: Picior de sprijin acţionat hidraulic
– Instalaţie electrică: Instalaţie electrică şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate
– Vopsire: vopsire clasică – bicomponentă
– Sistem de basculare: Cilindru hidr.de basculare cu 5 trepte, cursa de 1.850 mm, treptele fiind cromate dur, cu inel cardanic, limitator de cursă
cu supapă
– Alte dotări: Cale pentru roţi (staţionare), frână de staţionare
-
OL TMK 202
Şasiul este o construcţie robustă, stabilă, rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă dreptunghiulară
– Volum maxim de încărcare pana la 28 mc
– Proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi
– Pereţii laterali ai benei din tablă de oţel de 4 mm
– Grosimea tablei de podea a benei de 5 mm, – dintr-o bucată, extrem de stabilă
– Benă rotunjită, în constructie conică, care garantează alunecarea / descărcarea fără probleme
– Oblon spate acţionat hidraulic reglabil, cu supapă de sens şi garnitură de etanşare
– Axe BPW capabile să ruleze cu 25 până la max. 60 km/h ci instalație de frânare pneumatică – cu ALB, si acționare pe toate roțile
– Picior de sprijin cu acţionare hidraulică
– Instalaţie electrică de iluminare şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate, optional iluminare LED
– Decapare + grunduire autoforetică ACC prin imersie, vopsire cu pulbere si bicomponent
– Cilindru hidraulic de basculare supradimensionat
– Opțional, coviltir cu prelată şi Sneck de descărcare pentru cereale
– Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)
-
OL TMK 203
Şasiul este o construcţie robustă, stabilă, rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă dreptunghiulară
– Volum maxim de încărcare pana la 32 mc
– Proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi
– Pereţii laterali ai benei din tablă de oţel de 4 mm
– Grosimea tablei de podea a benei de 5 mm, – dintr-o bucată, extrem de stabilă
– Benă rotunjită, în constructie conică, care garantează alunecarea / descărcarea fără probleme
– Oblon spate acţionat hidraulic reglabil, cu supapă de sens şi garnitură de etanşare
– Axe BPW capabile să ruleze cu 25 până la max. 60 km/h ci instalație de frânare pneumatică – cu ALB, si acționare pe toate roțile
– Picior de sprijin cu acţionare hidraulică
– Instalaţie electrică de iluminare şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate, optional iluminare LED
– Decapare + grunduire autoforetică ACC prin imersie, vopsire cu pulbere si bicomponent
– Cilindru hidraulic de basculare supradimensionat
– Opțional, coviltir cu prelată şi Sneck de descărcare pentru cereale
– Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)
-
OL TMK 202 S – SUMO
Şasiul este o construcţie robustă, stabilă, rezistentă la torsiune efectuată din ţeavă dreptunghiulară
– Volum maxim de încărcare pana la 30 mc
– Proţap cu preluarea încărcării de un arc cu foi
– Pereţii laterali ai benei din tablă de oţel de 4 mm
– Grosimea tablei de podea a benei de 5 mm, – dintr-o bucată, extrem de stabilă
– Benă rotunjită, în constructie conică, care garantează alunecarea / descărcarea fără probleme
– Oblon spate acţionat hidraulic reglabil, cu supapă de sens şi garnitură de etanşare
– Axe BPW capabile să ruleze cu 25 până la max. 60 km/h ci instalație de frânare pneumatică – cu ALB, si acționare pe toate roțile
– Picior de sprijin cu acţionare hidraulică
– Instalaţie electrică de iluminare şi semnalizare – 12 V, priză electrică spate, optional iluminare LED
– Decapare + grunduire autoforetică ACC prin imersie, vopsire cu pulbere si bicomponent
– Cilindru hidraulic de basculare supradimensionat
– Opțional, coviltir cu prelată şi Sneck de descărcare pentru cereale
– Opţional – Omologare RAR, livrare cu C.I.V. (nu include înmatricularea)